Persoanele care suferă de tulburări de vedere, precum degenerarea maculară, trebuie să consume peşte gras de cel puţin două ori pe săptămână pentru a preveni agravarea acestei maladii. Informaţia a apărut într-un studiu publicat în British Journal of Ophthalmology.
Acizii graşi omega-3 prezenţi în carnea unor specii de peşte gras, precum macroul sau somonul, par să încetinească evoluţia bolii. Cercetătorii britanici sunt de părere că acizii graşi omega-3 protejează organismul împotriva degenerării maculare prin modificarea, după masă, a concentraţiei de grăsimi din sânge, care pot deveni periculoase pentru organism. Consumul regulat de peşte contribuie şi la prevenirea instalării insuficienţei renale la persoanele care suferă de diabet, potrivit unui studiu efectuat la scară largă în Marea Britanie, publicat în American Journal of Kidney Diseases.Cercetătorii cred că nutrienţii unici din compoziţia peştelui previn deteriorarea rinichilor printr-un control mai bun al zaharurilor din sânge.
sursa:mytex.ro
Comentarii (0 afisat):
Afiseaza comentariul tau